tirsdag 3. mars 2009

Våren nærmer seg....

Jeg våkner så tidelig fortiden...det er jo så lyst der ute.
Gubben skal opp ved fem tiden om morgenen og jeg får ikke alltid sove,men gjør jeg det så våkner jeg etter en kort søvn.
Sønnen min skal tidelig opp fordi han skal på skole og han tar seg en dusj når han står opp.
Det er ikke alltid jeg greier å sovne og ligger å hører etter om han har stått opp eller om han går ut for å rekke bussen....han må nemmelig gå et stykke for å komme til bussholdeplassen.

Jeg har vasket bordet og fikk det på plass i dag,litt uvant da det er mindre og at vi ikke har noen steder å gjemme ting i.
bilder kommer inn senere.

Jeg skal finne frem andre gardiner snart slik at det blir litt mer vårstemmning her inne.
håper å få kjøpt blomster også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar